Herkese merhaba!
Birkaç zamandır düşünüp durduğumuz limanımızı bir umutla açmaya karar verdik. Düşünmekle değil de yola çıkıldığında varılıyor ya limana, bunu bildiğimizden sanırım, geç kalmak istemedik daha fazla 🌿
İstedik ki öyle bir liman olsun ki burası, kıyıda köşede, kimden ne kadar sakladığınız yük varsa gelip de bırakıverin buraya ama bazen bambaşka yüklere çarpıvereceğinizi de unutmayın. Ne diyordu: insan ancak başkasının acısını duyabildiğinde insan, diye.
İstedik ki bir şiirin bir dizesinde kendi yükümüzden arınalım da anlayalım ötekini, asırla