Blandt de fede ting, man oplever på gymnasiet, er der ikke meget, der kan toppe studieturen i 2.g. Men hvad er det, der gør turen så speciel? I dette afsnit af podcasten skal vi med til Italien, hvor veninderne Ingrid og Julie er på studietur med deres klasse. I studiet, ca. et halvt år senere, reflekterer de over oplevelserne, mens de for første gang (gen)hører deres finurlige og ærlige lyddagbog fra turen. <br /><br />Værter: Hjalte Skov Andersen & Nils Quentin Wehberg<br />Idé, produktion og lyddesign: Søren Frid Pedersen <br /><br />Bag podcasten står Odenses fire STX-gymnasier - Mulernes Legatskole, Odense Katedralskole, Sct. Knuds Gymnasium og Tornbjerg Gymnasium.<br /><br />Afsnittet er optaget i april 2024.