להשתחרר מביקורת - להתחבר לחמלה דרך נוכחות - 22 דק'
MAY 25, 202622 MIN
להשתחרר מביקורת - להתחבר לחמלה דרך נוכחות - 22 דק'
MAY 25, 202622 MIN
Description
הקול הזה הוא לא אנחנו, אבל אנחנו שומעים אותו בתוכנו... ומתבלבלים... כי הוא נשמע כמונו...
במדיטציה הזו נשב לצד הביקורת שמלווה אותנו בדרך ונשחרר אותה לאט לאט מתוך נוכחות, חמלה ונחת.
בתרגול הזה גם הקראתי קטע קצר מ״ספר הטאו״ הנהדר אשר תורגם ע״י ניסים אמון היקר🙏🏻
מתי כדאי לתרגל אותה?
בכל פעם שהקול הביקורתי עולה בנו ומשכיח מאיתנו את האמת, כשרוצים להתחבר לחמלה עצמית ובכל פעם שרוצים מדיטציה שכולה חיבור מעצים לעצמי.
תכינו לכם מקום נוח, אולי תדליקו נר או קטורת... ובואו לתרגל.
לינקים ששווה לבדוק:)
לעוד תכנים שלי שיחברו אתכם לעצמכם, מוזמנים לעקוב אחרי באינסטגרם.
אשמח שנתחבר: https://www.instagram.com/shimi_kaiserman/
עוד עליי ועל הדרך : https://shimikaiserman.co.il/home
***רוצים להצטרף ל"סנגהה"? זו קבוצת התרגול בהנחייתי, אני מקיים מפגשים שבועיים בזום ללא עלות. מוזמנים באהבה! את כל המדיטציות שאתם שומעים, הקלטתי בסשנים לייב האלו.
מצטרפים מפה : https://chat.whatsapp.com/LcR9PZXWKU34o8PaAulvvO
עוד פרטים על הסנגהה פה : https://shimikaiserman.co.il/sangha
בקשה ממני: אשמח שתדרגו את המדיטציות שלי
דרך הפלטפורמה דרכה אתם מאזינים.
זה יעזור לי להתרחב ולייצר עוד מדיטציות לבקשתכם.