"...משימתנו היא ללמוד איך לשהות באי הוודאות, לנוע בתוכה ודרכה...
כי שהייה באי הוודאות היא למעשה התקדמות... התפתחות..."
במדיטציה הזו נתעורר לתחושות שאי הוודאות מזיזה בתוכנו, נשב ליד זה ונצא למסע בדמיון שיעזור לנו להבין שאי הוודאות היא חלק ממסע הצמיחה שלנו.
מתי כדאי לתרגל אותה?
כשמרגישים לחוצים מהעתיד שבדרך, בכל פעם שחוסר הוודאות בחיים מוציא וותנו מאיזון ובכל פעם שרוצים להיזכר כמה חשוב זה "לא לדעת" :)
תכינו לכם מקום נוח, אולי תדליקו נר או קטורת... ובואו לתרגל.
לינקים ששווה לבדוק:)
לעוד תכנים שלי שיחברו אתכם לעצמכם, מוזמנים לעקוב אחרי באינסטגרם.
אשמח שנתחבר: https://www.instagram.com/shimi_kaiserman/
עוד עליי ועל הדרך : https://shimikaiserman.co.il/home
***רוצים להצטרף ל"סנגהה"? זו קבוצת התרגול בהנחייתי, אני מקיים מפגשים שבועיים בזום ללא עלות. מוזמנים באהבה! את כל המדיטציות שאתם שומעים, הקלטתי בסשנים לייב האלו.
מצטרפים מפה : https://chat.whatsapp.com/LcR9PZXWKU34o8PaAulvvO
עוד פרטים על הסנגהה פה : https://shimikaiserman.co.il/sangha
בקשה ממני: אשמח שתדרגו את המדיטציות שלי
דרך הפלטפורמה דרכה אתם מאזינים.
זה יעזור לי להתרחב ולייצר עוד מדיטציות לבקשתכם.