Varför ni inte har hört ifrån oss på ett tag? Vi har åkt tåg, tåg och mera tåg. Vi har varit ner några svängar till Skåne och skojat. Vi laddar inför Ägg-stock på fredag ! <hr><p style='color:grey; font-size:0.75em;'> Hosted on Acast. See <a style='color:grey;' target='_blank' rel='noopener noreferrer' href='https://acast.com/privacy'>acast.com/privacy</a> for more information.</p>